Subject: PÖÖRDUMINE eluruumide insolatsioonitingimuste hindamise juhendmaterjali kohta
From: Lea Järve <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Aug 2025 14:37:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

Terviseamet

PÖÖRDUMINE
eluruumide insolatsioonitingimuste hindamise juhendmaterjali kohta

Tallinna Linnaplaneerimise Amet on seni eluruumide insolatsioonitingimuste
hindamisel lähtunud Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi kodulehel
avaldatud juhendmaterjalist „Ruumi otsese päikesevalguse (insolatsiooni)
kestuse arvutamise juhend“.

Viidatud juhendmaterjal oli kuni hiljutise ajani kättesaadav MKM kodulehel
koos teiste vastavate lepingute ja juhenditega. Käesoleval ajal neid
materjale MKM kodulehelt enam ei leia.

Palume Teie tagasisidet ja selgitust, millist juhendmaterjali tuleks
edaspidi insolatsiooni kestuse hindamisel kasutada ning kas varasem juhend
on kehtiv või on see asendatud uue metoodikaga.

Lugupidamisega

Lea Järve

vanemarhitekt

detailplaneeringute teenistus

projekteerimistingimuste osakond

640 4282

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]